ایران نیوز

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چرا باید فالوور بخریم ؟

جهت شروع کسب و کار اینترنتی در اینستاگرام یکی از مهترین فالکتورهایی که تاثیر زیادی در جذب مشتری و همچنین افزایش اعتبار یک پیج ، داشتن فالوور بالا است .

اما گرفتن فالوور فیک به همان اندازه هم باعث تخریب پیج میشود ، پس توجه این نکته هم مهم است که فالوور خریداری شده باید دارای هویت واقعی ( اسم ، پروفایل و بیو ) باشد .

برترین های فروش فالوور در ایران

در این مقاله میخواهیم 3 تا از برترین های فرئش فالوور که فالوور واقعی و ایرانی به مشتریان ارائه میدهند را معرفی و ان ها را تحلیل نمائیم .

1 - سایت دیجی فالوور 

آدرس سایت : digi-follower.com

مدت زمان فعالیات مجموعه : نامعلوم

دارای ساماندهی : خیر

شروع قیمت از : 70 هزارتومان

رنک الکسای ایران : 2,263

وبسایت دیجی فالوور یکی از بهترین های فروش فالوور ایرانی میباشد که قیمت هر کا فالوور ایرانی در این وبسایت 70 هزارتومان میباشد که نسبتا قیمت بالایی است.

2 - سایت آوینک
آدرس سایت : avinak.ir/follower

مدت زمان فعالیت : بیش از 4 سال

دارای ساماندهی : بله

شروع قیمت از : 40 هزارتومان ( هرکا )

رنک الکسای ایران : زیر 25 هزار 

وبسایت آوینک برترین سایت خرید فالوور در بین این لیست میباشد که میشود به آن رتبه یک را داد چرا که هر کا فالوور ایرانی در این وبسایت 40 هزارتومان میباشد که کمترین قیمت را در بین رقبا دارد و هیچ کدام از آن ها سرویس خرید فالوور ایرانی و واقعی را همچین قیمت پایینی ارائه نمیدهند .

3 - سایت ایران فالوور

آدرس سایت : rfollower.com

مدت زمان فعالیت : 7 سال

دارای ساماندهی : خیر

شروع قیمت از : 61900 ( هرکا )

رنک الکسای ایران : 2,777

وبسایت ایران فالوور از حدود 7 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده که این وبسایت هم سرویس خرید فالوور ارزان ( کیفیت کم ) و هم سرویس خرید فالوور ایرانی دارد که سرویس فالوور ایرانی هر کا 61900 تومان میباشد که این سرویس هم نسبتا قیمت بالایی دارد .

اگر از وبسایت ایران فالوور و آوینک بازدید نمایید متوجه خواهید شد که آمار وبسایت آوینک و و ایران فالوور تقریبا نزدیک به هم میباشد و جالبیش اینجاست که آمار آوینک در 4 سال به دست آمده است و آمار ایران فالوور در 7 سال ، این آمار گویای همه چیز میباشد .

در بین این سه وبسایت معتبر ، آوینک تنها فروشگاه فالوور بود که دارای نماد اعتماد ( ساماندهی ) میباشد .

این مقاله از سوی مجموعه آوینک نگارش شده است و در این مقاله سعی شده که بدون تعارف و حتی بدون تبلیغ این سه وبسایت معتبر ایران را مورد بررسی قرار دهد و شما خودتان میتوانید از این وبسایت ها بازدید نمایید و سرویس مورد نظر خود را انتخاب نمایید .

موفق باشید

  • morteza band